شلوار جین زنانه

شلوار های جین به عنوان پرکاربرد ترین آیتم هایی کمد هر خانم در هر سن و سالی هستند.
انواع شلوار جین زنانه را می شود با هر رنگی ست کرد.
شلوار جین را می شود در محل کار، دانشگاه، بیرون و حتی در دوره همی های دوستانه و خانوادگی پوشید. در این مطلب به معرفی انواع شلوار جین زنانه می پردازیم.

جین بوت کات (Bootcut)

شلوارهایی که از زانو به پایین گشاد میشوند یا همان شلوارهایی دم پا گشاد از ترند های دهه 1990 میلادی بوده اند.این نوع شلور تقریبا مناسب هر نوع فرم اندامی می باشد و در اغلب مواقع توسط خانم ها پوشیده می شود.شلوار جین بوت کات را با کفش های پاشنه بلند،تخت،کتانی و بوت می توان ست کرد.

شلوار جین

جین اسکینی (Skinny)

این نوع شلوار کاملا جذب بدن است و تقریبا مناسب هر نوع اندامی می باشد.سعی کنید این نوع شلوار را با جنس کشی انتخاب کنید تا راحت تر بشود آن را پوشید. برخی از این جین ها دارای زیپی در کنار مچ پا می باشند تا پوشیدن شلوار را آسان تر کنند. این نکته را به یاد داشته باشید که این نوع شلوارها به دلیل تنگ بودن بیش از حد می توانند سبب بیماری هایی مانند بیماری های قارچی و چوستی در بانوان بشوند.

شلوار جین

جین بوی فرند (Boy Friend)

یکی از محبوب ترین انواع شلوار جین بین دخترها می باشد. برشی شبیه شلوار جین های پسرانه دارد و فاق آن بلند نیست. این مدل شلوار معمولا پارگی و ساییدگی دارد و دمپای آن می تواند ساده یا تا خورده باشد. جین بوی فرند بیشتر مناسب خانم هایی با اندام ریز، ساعت شنی و اندام های ورزشکاری می باشد.

شلوار جین

جین استریت فیت (Straight Fit)

این مدل شلوار معمولا از بالا تا پایین راسته است.هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب می باشد و هیچ گاه از مد نمی افتد. همچنین این نوع جین برای افرادی با هیکل گلابی شکل بسیار مناسب است.

جین جاگر (Jogger)

در قسمت دم پا و کمر دارای کش می باشد و دم پای آن جمع می شود. این شلوار جین زنانه و مردانه ندارد و بیشتر مناسب استفاده روزانه و استایل کژوال می باشد. شلوار جین جاگر را معمولا با کفش ورزشی می پوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X