همراه با شیک پوشان به دنیای طراحی و خیاطی قدم بگذارید
درباره آموزشگاه شیک پوشان و دوره های آنلاین لازم به ذکر است سال ها فعالیت در زمینه آموزش خیاطی و دوخت و مشاهده هنرجویانی که علی رغم داشتن علاقه بسیار زیاد به یادگیری این هنر , امکان شرکت در دوره های حضوری آموزشگاه شیک پوشان را نداشتند.ما را به این فکر فرو برد تا با تهیه آموزش های ویدئویی و فراهم آوردن بستر آنلاین ,تمامی علاقه مندان به طراحی و دوخت بتوانند با کسب مهارت حرفه ای از هنرشان لذت ببرند و برای کسب درآمد از آن استفاده کنند.هنرجویانی که دوره های آنلاین شیک پوشان را تهیه میکنند پس از پایان دوره آماده شرکت در آزمون فنی و حرفه ای می شوند.

رشته­ هایی که این آموزشگاه مجاز به برگزاری آنها می­باشد عبارتند از:

«الگوساز و برشکار لباس زنانه (تکدوزی)»، «الگوساز برشکار لباس زنانه»، «بچه­ گانه و دخترانه­ دوز»، «پرده­ دوز درجه 1»، «پرده­ دوز درجه 2»، «پیراهن­ دوز مردانه و شومیزه زنانه و بچه ­گانه»، چادردوز، «خیاط لباس زیر زنانه»، «خیاط لباس شب و عروس»، راسته­ دوز، «روپوش و ربدو شامبر، کت و پیژاما، سربند و پیش­بند»، شلواردوز، «ضخیم ­دوز زنانه»، «طراحی لباس زنانه و دخترانه»، کاپشن دوز، «لباس­ های کشی»، مانتو دوز، «نازک­ دوز زنانه»

از میان دوره­ های یاد شده دورۀ «نازک­ دوز زنانه» و «خیاط لباس شب و عروس» به طور مرتب برگزار می­شود. دورۀ «لباس­ های کشی» نیز بنا به درخواست هنرجویان در دوره­ های متناوب برگزار می­شود.

درباره آموزشگاه شیک پوشان و شیوه کار مدرس:

مدیریت آموزشگاه خیاطی شیک پوشان با تکیه بر سال­ها تجربه کاری و تدریس خود در سال­های اخیر متد سیلور را برای آموزش خیاطی برگزیده ­اند. متدهای خیاطی که تا پیش از این رایج بوده­اند توسط کشورهای غربی توسعه داده شده ­اند و ناگفته پیداست که تطبیق این الگوها با اندام بانوان شرقی در موارد بسیاری مشکل­ ساز است. این متد که خیلی زود طرفداران خود را پیدا کرده است محاسن بسیاری دارد. از جمله اینکه روشی است منطبق با اندام شرقی، بدون نیاز به پرو و با در نظر گرفتن جای دوخت بر روی الگو. هنرجو با دقت بسیار در اندازه­ گیری و الگوکشی، نتیجه نهایی بدون مشکلی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 comments on “درباره آموزشگاه شیک پوشان

    1. سلام
      شما با تهیه پکیج نازک دوز زنانه خیاطی رو از پایه شروع می کنید و توسط مربیان آموزشگاه تو گروه تلگرام پشتیانی می شوید.
      در صورت تمایل به راهنمایی بیشتر با خانوم تقوی 09155051761 تماس بگیرید

X