پنهان کردن شکم در لباس

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام رفتن به مهمانی از فرم بدن خود در لباس راضی نباشید و احساس کنید شکم شما در لباس بیشتر به چشم می آید اما پنهان کردن شکم در لباس با رعایت چند نکته بسیار ساده می باشد.
در این مقاله چند راهکار برای پنهان کردن شکم در لباس را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

1.پوشیدن بلوز بلند

یکی از نکاتی که می توانید رعایت کنید تا شکم خود را در لباس پنهان کنید پوشیدن بلوزبلند است. بلوز های آزاد و بلند فرم بدن شما را پنهان می کنند. بلوز ها را می توان با هر نوع شلواری ست کرد و همرمان احساس راحتی و خوشتیپی کرد.
همچنین به یاد داشته باشید لباسی بپوشید که اندازه خودتان باشد، لباسی که سایز بزرگتری داشته باشد شما را چاق تر نشان می دهد.

2. پوشیدن رنگ های تیره

رنگ لباسی که به تن می کنید بر روی نشان دادن اندام شما تاثیر میگذارد.
لباس هایی با رنگ تیره شما را لاغر تر نشان می دهند و باعث به وجود آمدن سایه روشن روی بدن نمی شود به همین دلیل برجستگی شکم شما را نشان نمی دهد.
علاوه بر لباس مشکی می توانید از رنگ هایی مثل سرمه ای، قهوه ای تیره، زرشکی و یشمی هم استفاده کنید.

3. انتخاب لباس با برش مناسب

یکی دیگر از راهکارها برای کوچک نشان دادن شکم، چوشیدن بلوزهایی است که در قسمت باسن گشاد تر باشند مانند لباس های کلوش و چین دار.

4.پوشیدن شلوار فاق بلند

راهکار بعدی برای کوچک نشان دادن شکم پوشیدن شلوارهایی با فاق متوسط یا بلند می باشد این شلوارها شکم شما را پنهان می کنند. به یاد داشته باشید که اگر نمی خواهید شکم شما به چشم بیاید از پوشیدن شلوارهایی با فاق کوتاه اجتناب کنید زیرا این شلوارها باعث می شوند شکم شما برجسته تر به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X