چگونه خیاط شویم

یک خیاط می تواند لباس که در ذهن دارد را طراحی کند و بدوزد، لباس ها را تعمیر کند یا تغییر بدهد. چگونه خیاط شویم سوالی است که برای کسانی که دوست دارند طراح لباس خود باشند پیش می آید.
برای خیاط شدن باید به نازک دوزی و ضخیم دوزی تسلط داشته باشید و همچنین بتوانید بر اساس تیپ و استایل مشتری ها به آن ها مشاوره بدهید.
در این مقاله قبلی سعی کردیم به سوال چگونه خیاط شویم پاسخ بدهیم و راجع به دوره های دانشگاهی و تحصیل در درشته ی خیاطی صحبت کردیم، در این مطلب نکات دیگری را برای یاد گیری خیاطی به شما معرفی می کنیم.

چگونه خیاط شویم

قدم دوم:تجربه

یکی از نکاتی که در بعضی موارد از داشتن تحصیلات مهم تر است، داشتن تجربه در رشته ی مورد نظر می باشد ام چگونه باید تجربه کسب کنیم؟

1.شاگردی کنید

یکی از راه های تبدیل شدن به یک خیاط حرفه ای و یادگرفتن مهارت های لازم در خیاطی این است که کار آموز یک خیاط ماهر و با تجربه شوید.دوره کارآموزی با وظایف ساده و جزیی شروع می شود ولی هر چه زمان بگذرد کارهای پیچیده تری هم یاد خواهید گرفت.

2.روی مهارت های خود کار کنید

اگر تصمیم دارید که برای خودتون کار کنید بهتر است که مهارت های خیاطی خود را با تمرین کردن افزایش دهید.درست است که آموزش دیدن از مهم ترین قسمت های یادگیری اما پس از آموزش تمرین و ممارست شما و پیشرفت در مهارت هاست که شما را به یه خیاط حرفه ای تبدیل می کند.

3.یادگیری کار با ابزار خیاطی

به عنوان یک خیاط باید با کار با ابزارهای خیاطی را بلد باشید، به عنوان مثال باید کار با انواع قیچی ها و خط کش ها را بلد باشید و بدانید قیچی برش، قیچی زیگزاگ و دیگر قیچی ها را کی و کجا استفاده کنید. انواع سوزن را بشناسید و بدانید برای هر پارچه از چه نوع سوزنی استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 comments on “چگونه خیاط شویم(2)

X