لباس عقد

اگر عقد کنون شما نزدیک است حتما بارها به لباس عقد فکر کرده اید در این مقاله سعی کردیم نکاتی را برای لباس مناسب به شما معرفی کنیم

لباس عقد شما می تواند یک پیراهن ساده و پوشیده باشد یا اینکه از مانتوهای کار شده و زیبا استفاده کنید.خیلی ها علاقه دارند مراسم عقد خود را در محضر برگزار کنند.
امروزه در محضر همه چیز آماده و مهیا می باشد و تنها چیزی که عروس و داماد باید به آن فکر کنند لباس مناسب برای عروس و کت شلوار داماد می باشد.

لباس محضر را دقیقا سایز خودتان انتخاب کنید

خیلی از خانم ها ترجیح می دهند هنگام عقد محضری مانتو و شلوار بپوشند، بنا براین باید به سایز لباس خیلی توجه کنند. لباس باید قالب تن باشد.به یاد داشته باشید که لباس تنگ افراد چاق را چاق تر نشان می دهد و همچنین افراد لاغر را لاغرتر نشان می دهد.

به برش های لباس دقت کنید

لباس مورد نظر شما باید برش های مناسبی داشته باشد و هنگامی که آن را می پوشید حسی مثل کشیده شدن آستین ها و احساس فشار در قسمت دست ها را نداشته باشید.
این نکته را در نظر بگیرید که این لباس باید چندین ساعت تن شما باشد و پوشیدن لباس هایی که نامناسب باشند ممکن است باعث آزردگی شما شوند.

لباس عقد

چند لباس مختلف را انتخاب کنید

خیلی از خانم ها فکر می کنند چون لباس مخصوص عقد را فقط یک بار می پوشند پس لازم نیست در انتخاب آن حساس باشند، اما به یاد داشته باشید که که عکس های عقد شما به عنوان یادگاری باقی می ماند.پس با امتحان کردن چندین لباس مختلف، آن لباسی را انتخاب کنید که از همه بهتر و زیباتر به تن شما می نشیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X