اموزش انلاین خیاطی

چرا اموزش خیاطی انلاین ؟؟؟؟

سر کلاس هر وقت میخواستم تدریس شروع کنم یکی از هنرجوهای فعال، یک گوشی روی میز جلو من میگذاشت تا صدای منو ضبط کنه که اگه بعدا سوالی براش پیش اومد از اون صدای ضبط شده استفاده کنه. کم کم هنرجوها از لحظه لحظه اموزش ها فیلم می گرفتن. چند ماهی گذشت و به این فکر افتادم که خودم از این کلاس های اموزش فیلم بگیرم. از چند تا از هنرجویانی که از فیلم های ضبط شده استفاده می کردن پرسیدم فیلم گرفتن تاثیری در یادگیری داره؟؟

همه هنرجویانی که از فیلم های ضبط شده استفاده می کردن، گفتن اگه این فیلما نبود 40 تا 50 درصد مطالب یادمون می رفت. همین که جایی از تدریس متوجه نمیشیم، میتونیم دوباره نگاه کنیم و یاد بگیریم خیلی خوبه. همون روز بود که تصمیم گرفتم از آموزش های خودم فیلم تهیه کنم و در اختیار هنرجویان بذارم. اولین سری فیلم های آموزش خیاطی رو در سال 1396 با عنوان دوره غیر حضوری نازک دوز زنانه شامل آموزش دوخت مانتو، پیراهن، بلوز، شلوار، دامن تهیه کردم و در اختیار هنرجویان گذاشتم. از اینجا بود که اموزش انلاین خیاطی در آموزشگاه من (شیک پوشان) شروع شد. اکثر هنرجویانی که با آموزشگاه خیاطی شیک پوشان آشنا میشدن با تهیه دوره غیر حضوری نازک دوز زنانه به خونه میرفتن و سوالات شون رو از طریق تلگرام، واتساپ و تلفنی می پرسیدن. اموزش انلاین خیاطی اونقد پرطرفدار شده که تقریبا در 3 سال اخیر 80 درصد هنرجویان من به صورت غیرحضوری خیاطی رو آموزش میبینن.

استفاده از فیلم اموزشی جواب میده؟؟

از اونجایی که خیلی از هنرجویان سوال می پرسند که واقعا میشه خیاطی رو از طریق فیلم یاد گرفت؟؟ با قاطعیت میتونم بگم آره میشه یاد گرفت و از مزایای اموزش انلاین خیاطی لذت ببرید.

فیلم های اموزش خیاطی انلاین با بالاترین کیفیت توسط اکیپ مجرب فیلمبرداری تهیه شده تا کوچیکترین نکات هم در فیلم مشخص و واضح باشه. فیلم های اموزشی بر روی یک فلش 16 گیگابایتی به همراه یک جزوه چاپ شده، از طریق پست براتون ارسال میشه.

نکته مهم : جهت آشنایی به نحوه تدریس من، کیفیت فیلم و آموزش میتونید در قسمت ویدئوهای آموزشی رایگان از فیلم های ارائه شده کمک بگیرید تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید.

تقوی

سرکار خانم تقوی مدرس آموزشگاه خیاطی با داشتن ۱۷ سال سابقه تدریس آموزشگاهی در شاخه ­های مختلف خیاطی در حال حاضر نیز در تلاش برای کسب علم روز خیاطی هستند. برای این منظور با گذراندن دوره ­های تکمیلی خیاطی و طراحی دوخت شامل نازک­ دوزی، لباس شب و عروس، متدهای خیاطی گرلاوین, مولر، متریک، سیلور، رفع عیوب اندامی و … تلاش نموده­ اند که شرایط مناسبی را برای آموزش خیاطی به هنرجویان مبتدی و نیز به­ روز کردن اطلاعات هنرجویان آشنا با متدهای خیاطی قدیمی ­تر و همچنین انتقال صحیح و با حوصله اطلاعات فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X