شلوار جین زنانه

شلوار های جین به عنوان پرکاربرد ترین آیتم هایی کمد هر خانم در هر سن و سالی هستند.
انواع شلوار جین زنانه را می شود با هر رنگی ست کرد.
شلوار جین را می شود در محل کار، دانشگاه، بیرون و حتی در دوره همی های دوستانه و خانوادگی پوشید. در مقاله قبلی چند نوع شلوار جین را به شما معرفی کردیم در این مطلب به معرفی دیگر انواع شلوار جین زنانه آن می پردازیم.

جین اسلیم فیت (Slim Fit)

این شلوار همانند جینی اسکینی می باشد اما آنقدر تنگ نیست. این شبک شلوار به طور کلی برای هر نوع اندامی مناسب است ولی برای اندام های گلابی و سیب شکل و افراد ریز نقش بسیار ایده آل است.

جین نرمال کات (Normal Cut)

شلوار جین نرمال کات دارای دم پای راسته، فاق متوسط و برش ساده می باشد. این مدل شلوار مناسب استایل کژوال است وبا اکثر فرم های بدنی هماهنگی دارد.

جین مام استایل (Mom Style)

شلوار جین مام استایل در اواخر دهه 1980 میلادی و اوایل 1990 مد شده بودند.این شلوارها که دارای فاق بلندی می باشند به دلیلی راحتی توسط مادران و زنان میانسال آمریکایی پوشیده می شد و بعد ها بین جوانان و نوجوانان ترند شد.شلوار مام استایل در قسمت باسن و ران گشاد و در قسمت پاچه شلوار از ران به سمت دم پای شلوار تنگ می شود.

جین بگی (Baggy)

شلوار جین بگی دارای برش بسیار گشادی از بالا به پایین می باشد. قد آن معمولا بلند تر از حد معمول می باشد و در قسمت دم پا جمع می شود و چین می خورد. ترکیب آن با کفش ورزشی مناسب است.

جین راسته فاق بلند

اگر به دنبال پوشید شلوار جینی راحت و کاربردی هستید شلوار راسته فاق بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. برای افرادی با اندام ساعت شنی و گلابی شکل بسیار مناسب بوده و آن را می شود با کقش ورزشی، تخت و پاشنه بلند ست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X