نخ کشی چرخ سردوز

آموزش نخ کشی چرخ سردوز (اورولوک)(تمیز دوزی) را در آموزشگاه آنلاین خیاطی شیک پوشان بیاموزید. همچنین آموزش نخ کشی چرخ خیاطی را در آموزشگاه آنلاین خیاطی شیک پوشان مشاهده کنید.

چرخ های سردوز در انواع مختلف دو، سه، چهار و پنج نخ با مارک های مختلف در بازار وجو دارد. نام دیگر چرخ های سردوز، چرخ اورولوک می باشد. چرخ سردوز دستگاهی است که قابلیت تمیز دوزی لبه و قیچی کردن اضافه نخ پارچه را دارد. هر چقدر تعداد نخ سردوز بیشتر باشد زیبایی و تراک دوخت سردوز هم بهتر و بیشتر خواهد بود. نخ کشی چرخ سردوز تنها یکی از ملزومات کار با این چرخ می باشد. در ادامه میتوانید از قسمت ویدئوهای رایگان آموزشی موارد استفاده چرخ سردوز را بیاموزید.

نکته مهم : مراقب باشید به هنگام کار با چرخ سردوز باید توجه و دقت کافی داشته باشیم که پارچه زیر تیغ بریده نشود.

تقوی

سرکار خانم تقوی مدرس آموزشگاه خیاطی با داشتن ۱۷ سال سابقه تدریس آموزشگاهی در شاخه ­های مختلف خیاطی در حال حاضر نیز در تلاش برای کسب علم روز خیاطی هستند. برای این منظور با گذراندن دوره ­های تکمیلی خیاطی و طراحی دوخت شامل نازک­ دوزی، لباس شب و عروس، متدهای خیاطی گرلاوین, مولر، متریک، سیلور، رفع عیوب اندامی و … تلاش نموده­ اند که شرایط مناسبی را برای آموزش خیاطی به هنرجویان مبتدی و نیز به­ روز کردن اطلاعات هنرجویان آشنا با متدهای خیاطی قدیمی ­تر و همچنین انتقال صحیح و با حوصله اطلاعات فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 comments on “نخ کشی چرخ سردوز (اورولوک)(تمیز دوزی)

  1. سلام ببخشید من من یه مدته دارم با سردوز کار میکنم ولی همه دوختام کج در میاد هر کار میکنم صاف نمیشه چیکار کنم همه گفتن کم کم درست میشه ولی نشد چیکار کنم خیلی ممنون میشم جواب بدین?

    1. با سلام
      لطفا با شماره 09155051761 تماس بگیرید و مشکل تون بیشتر توضیح بدین
      با تشکر

X